Re: Redémarrer un windows 10 endommagé

Author: Aimé Vareille
To: guilde
Subject: Re: Redémarrer un windows 10 endommagé
To start up in Safe Mode, press *4* or *F4*. To start up in Safe Mode
with networking, press *5 *or *F5*. To start up in Safe Mode with the
Command Prompt, press *6 *or *F6*.

cf. https://www.cnet.com/how-to/how-to-boot-into-safe-mode-in-windows-10/#!

ça m'est arrivé justement sur des ASUS que j'avais installé en double
amorçage.

AV